Syfestival...

Tillställningen i Älvsjömässan känndes lite mindre i år tycker jag, eller så var det mera tyger och garner och mindre pyssel. Men jag fick så det räckte :)
Kom dit till 10 och gick hem vid 15 :) Så skönt att gå omkring där ensam och slippa ta hänsyn till någon annan. Sån är jag.

Jag var med på en workshop i halsbandstillverkning.


Shoppade loss bland pärlor


och bäst av allt. Jag köpte en...

symaskin
. Jag pratade till mig skyltexet och ska hämta den där imorgon vid fyra. Nice!
Äntligen en maskin i huset igen, undar vad jag ska göra först. Sy nya sittdynor till köksstolarna kanske.


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS till nya maskinen!!! Den är du väl värd! Kan tänka den blir riktigt använd till dina fantasifulla kreationer! Å den gamla hade nog slitit klart...:)

2010-11-07 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0