Missa inte Skavlan ikväll...

Carola är med!! och jag tror det går direkt för jag såg en bild på faccebook från när taxin hämtade henne till flyget imorse. Trött tjej:)

Själv ska jag på tjejmiddag hos grannen. Så jag får hålla tillgodo med www.svtplay.se efteråt :)

Igår rignde Liselotte från dagis och sa att Mathias var magsjuk så jag var tvungen att åka hem. Idag tar vi det lugnt eller....
Vi tog en tur till Skärholmen, köpte ett simmklippkort till mig (får tillbaka pengarna från jobbet) och så hittade vi faktiskt en present till Martin. Ett sällskaps spel från LEGO. 8+ så jag hoppas det kommer bli skoj.

Hör och häpna men killen har somnat nu efter lunch, jag har strukit, plockat ihop, rensat min garderob och nu ska jag passa på att hoppa i duchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0