Halloween fest på förskolan.

Jag kunde inte vara med för jag är på jobbet vid halv 7 och de skulle först börja vid 9. Hmmm men jag kom på igår att jag kunde ju skicka med kameran. Så det gjorde jag och fick några fina blider från festen.



Mathias i full mundering. Läskig pirat.
Jonte lånade kläderna när hans avdelning skulle ha fest förra veckan men där fick de inte se läskiga ut så han hoppade masken. På Mathias avdelning går bara tuffingar så där fick man se ut hur som helst.


Men Mathias ville inte vara utklädd så länge, tur de hann med att ta kort :)

Alla tjejer gillar fina klänningar

Det ser ju ut att gå rätt bra, Adam till och med ler åt Mathias. Ingen gråter :)

Så hade dom skattjakt och hittade en stor diamant och popcorn. Fröken Maria hade bakat banankaka så de fick de oxå mumsa på.
Så skoj att jag fick några blider från dagens fest. Jag har världens bästa förskolefröknar. De är helt fantastiska.

Ingen mera snö idag, vår snögubbe har regäl slagsida. Kommer troligen ramla tills imorgon. Önskar mig ingen mera snö förräns temperaturen ligger på -5. Vill inte ha slask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0