Fredagkväll...


Nöjd i soffan efter en bra dag!
Så nöjd med legot jag fick tag på idag.

Hoppas inga stora barn är in och kikar på min blogg :) för snart kommer tomten!
Men alla dessa är inte från oss utan några är från farmor och mormor.
Känns skönt att börja bocka av lite julklappar.
-Farmor en klar
-Mormor en ska beställas.
hmm jaha så hade jag visst inte kommit längre :(

Inför Lucia kommer jag behöva ett lucialinne, hmm vet att jag hade ett som jag lånade ut till Martina och som jag typ såg i sommras någånstans. Nu vet jag inte var jag ska leta så jag har lagt bud på tradera. Så behöver jag en ljuskrona, tänker nog köpa en billig på Rusta.

Råkade ropa in stjärngossekläder till Mathias, idag provade han.


Sååå himla sööööööt!

Det blev ingen vila idag när vi kom hem från förskolan :( istället tog vi en promenad till skärholmen, köpte lite gott till middag. Rostbiff file och potatis till gratäng, blev gott. Så gjorde vi ett ärende till jobbet på Clas Ohlson och så blev det popcorn innan vi tog bussen hem.

När vi kom hem var han grining, jag trodde han var trött så vi satt oss i soffan. Men han nästan somnade och vaknade och grät. Sa att han hade ont i örat så han fick alvedon. Och inte förräns glassbilen hördes blev han pigg. Då hoppade han i kläderna och sprang ut till bilen. Vi köpte några nya glassar och sen dess har han varit pigg.
Få se nu hur det går inatt, ska nog ladda upp med alvedon bredvid sängen.

Imorgon ska jag försöka komma iväg vi ½ 10. Hoppas verkligen jag inte blir missnöjd med morgondagens mässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0