Borde ut och springa, tja det får bli en annan dag!!

Skrev för någon dag sen att jag köpte en pop(polarn och pyret)windstopper tröja som jag la ut på www.tradera.com . Jag köte tröjan för 50kr och la ut den med utropspris 50kr men köp nu pris 200kr. Tröjan låg ute i 5 timmar hade 10 besök och sen såldes den för 200kr. Kanonbra, där gick jag 150 kr plus :-)



Sålde oxå ett tennarmband som jag gjort för ca 5 år sedan för 145kr. Det är i storlek baby en perfekt dopgåva. Just denna var gjord av småbitar jag hade över och fick därför varvat med silver fläta och kopparfläta.

Det är så härligt när solen skiner, man blir så full av energi. Även om det inte alls är lika skönt ute som det ser ut när man sitter inne. Det blåser rätt kallt.

Det är lite fullfart på mitt jobb, vi har några bra frisvårdsombud som är villiga att hitta på saker. Nu har vi anmält oss till www.blodomloppet.se Man kan välja mellan att gå 5 km eller springa 5 eller 10 km. Jag hade bestämt mig för att gå 5 km. Har ju inte tränat på två år typ. Men så såg jag att det tidiga startfältet för de som skulle gå 5 km var fullt så nu har jag bestämt att jag ska springa 5 km istället.
Det är nämligen så att när man kommer imål så får man en pickninck korg men fika och då vill man ju inte komma sent ;-)
Tror vi var 14 st som var anmälda igår. Jag borde ut och springa någon kväll, bara för att testa lite. Men det får bli en annan dag. Kanske på lördag, ev om jag inte hittar på något annant skoj.

Ikväll har jag varit på årsmöte i Brf. Det slutade med att jag blev invald som ledamot men med mina krav. Jag är ledamot men bara för att kunna kontera elfakturor, jag kommer inte närvara på styrelsemöten. Jag kunde inte andas ut förräns jag såg att jag fick det inskrivet i protokollet. Men nu så är det fixat :-)
Det kommer att underlätta en del i el arbetet.

Vipps så var klockan halv 10 igen, jag som tänker varje kväll att jag ska gå och lägga mig tidigt så jag hinner läsa lite. Har ju böjrat på min tredje bok :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0