Morsdag!

Idag på Morsdag fick jag ett presentkort av Mathias (Daniel). Suuuuper skoj. Det var en upplevelse. En kurs i glassmyckestilverkning :-) Jag blev super glad.



När jag under förmiddagen  var på loppis i Hornstull. Den största loppisen jag någonsin varit på. Det bor en del mysko människor i Hornstull. Men vissa hade vanliga saker att sälja. Jag köpte två dockor till Mathias, han måste ha möjligheten att leka med sånna om han vill, ca 170 pokemonkort till Martin. Två pärlburkar till Mathias, en obruten pärlsatts i rosa, super fina pärlor för 10kr. Mathias ska ju på kalas nästa vecka oxå, till Iliana. Det blir perfekt.
Hittade oxå ett stånd som sålde hemagjorda glasmsycken sånna som jag ska göra på min upplevelsedag :-)
Kul att se


Det kommer bli en skoj dag.



Det far super mycket folk på Hornstull idag. Tur jag var där tidigt så jag lyckades ta mig igenom några av gatorna innan det blev knökfullt. Så skoj att folk bara drog ut sina grejer utanför porten och sålde. Kunde gått där hela dagen om jag orkat och inte behövde hem för att ta med Mathias på barnkalas.
Orkar nog inte blogga om kalaset nu. Det får bli imorgon. Men skoj hade vi.
Jag ska på kurs imorgon och behöver förbereda mig för det istället.
Super härligt väder idag, varmt sol och blåhimmel :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0