Kunde inte motstå....

Såg igår denna gräsklipparei babylands reklamblad. De skulle ha 99kr för den. Ska jag slå till tänkte jag.
Idag ramlade jag in på Willys. Där kostade samma klippare 39.90 Då slog jag till.



Bilden talar ju för sig själv. Mathias blev super glad.



Fram och tillbaka, asfalten är nog perfekt klippt nu :-)



Och nu har vi festat med glass och målat bordet.

Har haft en annons ute på blocket. Mathias Emmaljunga scooter som jag köpt för 1000kr sålde jag nu för 1000kr, Nice! Så sålde jag oxå en grind till trappan, tror jag betalade strax under 200kr för den,äöäsåöä  sålde dem nu för 100kr. Känner mig helnöjd. Och tack Mathias för att du hjälper mig bloggaöääåykikkäöääåyiu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0