Julafton :-)

När syrran kom tillbaka i torsdags öppnade vi hennes paket från Shanghai. Det blev riktig Julafton. Hon hade köpt massor till oss. Bara en jacka och en skarf till henne. Vi fick nya ätpinnar, jag fick två skarfar en blå och en brun. Mathias fick en ny peka jacka denna gång blå. (Det blir ju lagomt om hon köpte nästa storlek varje gång hon kommer dit :-)
Ett par jackor peak som ska gå i present till november. Martin fick en lurvig huvjacka och en peakjacka, får se om storleken är rätt denna gång. Jag hade redan önskat mig syrrans bruna peak jacka, det var meningen att hon skulle köpa sig en ny, men det blev en vit jacka till syrran iår.

Sen tror jag jag skrev om det tidigare, syrran råkade ju springa på en maskeradaffär där hon köpte massor med maskeraddräkter i olika storlekar :-)


Några var i minsta laget. Mathias ville prova grodan men när det stramade i rumpan ville han inte mera :-(
Men som ni ser så finns här massa olika, roliga dräkter i olika storlekar. Ska bli skoj när Martin kommer, han kan nog lura Mathias att prova. Skulle vilja fota dem med olika dräkter på sig.



I fredags hade Mathias sin nya tröja på förskolan. I love Beijing, fast på kinesiska. Skoj tidigare har han fått en I Love NY av syrran. Tur hon är ute i världen lite, den enda t-shirt jag lyckats få är.....
 


I Love Skärholmens centrum ;-) inte riktigt på samma nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0