Teater

Tror det är först gången som jag gillar att vrida fram klockan en timma. Det innebar att när Mathias idag vaknade kl 7.30 så var den ju 8.30. Då borde det blir bra till veckan, att han vaknar lite senare än vanligt :-) Hoppas hoppas.

Idag var vi på teater i förskolans lekhall. "Någon kommer på besök" med teater Slava.
Mathias var lite reserverad ibörjan men mot slutet lossnade det. Då var han  med på ringdans och sa till och med hej då till tjejerna som höll i teatern.
Martin ville oxå vara med trots att jag berättat att det var från 2 år. Han gillade de, räckte upp handen och svarade på frågor, krälade på golvet och var olika sortes fiskar, sprang under vågor och dansade med.
Kul att se att han utvecklats på det området. Vi gick ju på friskis och svettis gympa för några år sedan och det var lite si och så med deltagandet.



Tjejerna med dragspel och väskan som innehöll masssssor med saker.



Martin som fisk.



Jonte och Jocke var oxå med.



Mathias satt helst i knä.



Alla som ville fick springa under vågen.....



Martin kom först, kanske inte så konstigt när han var minst 3 år äldre än alla andra.

Nu ska jag ta och kolla SVT-play, har ju totalt missat att millenium gått på tv. Så jag har 3 timmar att kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0