Plaska i pööööölar är skoj.

Syrran var med och hämtade Mathias idag. Killen är så glad i sin moster just nu. Jag fick inte klä på honom men Anna fick.
På vägen hem tror jag inte vi missade någon vatten pöl. Tänk att det är så skoj att plaska.
Försökte hacka en gång i isen så allt smältvatten skulle kunna ta sig till brunnen. Sånt tycker jag är kul.

Ikväll hade vi avskedsmiddag för syrran, blev hasselbackspotatis och lövbiff. Riktigt smaskigt. Idag har syrran spridit ut hela sin packning över hela vårat vardagsrum för att sortera och packa nya ryggsäcken.
Imorgon drar hon till Japan, kom ju hem från Filipinerna i söndags. Hmm så skoj en del kan ha.

Men jag har iaf haft super skoj på jobbet i två dagar. Haft fullt upp. Bokat in 17 pers på anställningsintervju, bokat hotel och resor och fixat massor.
Var till IKEA igår och köpte glas och två kartonger med påskgodis igår. Allt ska till jobbet. Ska lägga ut en påse mandelägg eller chokladägg på varje arbetsplats med ett påskkort.
Gillar att fixa lite sånt även om vi är rätt många. Tror vi är uppemot 70 personer på kontoret.

Nu kollar vi lite Lets Dance snart är det Solsidan. :-)
Just jag, skulle ju färga syrrans hår oxå. Måste nu innan jag blir för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0