Skoj att shoppa lite.

Daniel har vunnit en tävling på jobbe där vinsten var att köpa in present till en nyblivna pappa. Tjoho va glad jag blev. Visste ju att de skulle bli jag som skulle få spendera 700kr på något fint.
Förra veckan beställde jag kläder på nätet men idag fick jag ett mail om att de tyvärr inte kunde leverera. Varorna var slut.
Så jag och Mathias tog bilen idag efter förskolan och åkte till www.babyland.se det ligger ju på gångavstånd med Mathias tjatar ju om att få åka bil och så hade han inte sovit på förskolan idag så det fick bli bilen.
Han skötte sig rätt bra i butiken om man inte räknar med gungställningen som han nästan revner :-)

Jag lyckades rycka ihop en del grejer och blev super nöjd. Slutsumman blev 705kr inte illa.
 

Åhh det var så fint att jag önskade jag hade fått de ( och en bebis såklart)


En body med texten älskling och svarta byxor till med ett litet rött hjälta



Strumpor med texten sötnos och ett örngott med texten sov gott älskling



Och så blev det ett barnvagns hänge, spöket Laban ( eller om det nu blev labolina?)
Allt råkade ha färgen vit/svart/rött. Ser riktigt enhetligt ut.



Alla kläderna och örngottet kommer från Lundmyr of Sweden, de har så många fina blagg och säljs över hela världen med svenska ord.

Supermodellen Heidi Klum klär sin dotter Lou Sulola i Lundmyrs plagg med texten älskling på rumpan.

Ja ja Mathia skulle inte gå lott lös han heller. Fick en smartsak och inga kläder.


En anti sull kopp till glassen. Mormor pratade om en sån när hon var här sist och nu hittade jag en för 20kr



Och den funkade rätt bra, när man inte höll den upp och ner såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0