Oj vad tiden går....

I måndags var jag ute och sprang en sväng, har lite dåligt samvete att jag inte tränat mera inför blodomloppet. Men orken och motivationen har inte funnits där. Jag gillar ju egentligen inte att röra på mig :-)

Ja ha och så i tisdag kom momrmor på besök, eller hon var hitkallad då jag skulle till tandläkaren på tisdagen och springa blodomloppet på onsdagen.
Mormor hade med en superfin china servis till Mathias. Hon hade köpte den för ett par tior på loppis. Han gillar den skarpt men redan har ett fat och en kopp gått sönder. Lite svinn får man räkna med.


Kaffe (mjölk) är gott, helst när man får hälla själv.


Haren har varit här på besök igen. Den är stor och inte så rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0