Fantastisk solig morgon.


Idag lördagen den 19 juni 2010 var det en härligt dag att vakna till. Solen sken in i sovrummet. Jag och Mathias gick upp vid 8. Martin kom upp en stund senare och Daniel sist som vanligt. Jag och killarna tog en tur till Zetas och hängde på låset. Martin såg en råtta som sprang in bland blommborden, men när vi kom in var den såklart borta. Jag köpte flera vita stenar som jag ska skriva på. De höll så bara med min penna jag ritade med sist. Det har ju ösregnat på stenarna och de ser hur bra ut som helst.


När vi sen kom hem var det dax för bröllopstårtan. Så vi tände ljus.....


...och började blåsa. Men det var självtändande ljus så man fick blåsa och blåsa och blåsa.
Till pojkarnas förtjusning.


Mathias mumsade i sig av tårtan.


Men det bästa var ändå jordgubbarna som han utan skam plockade av den resterande tårtan.
Innan lunch hann Martin med att leka med Dennis och William hemma hos William. Jag och Mathias hämtade honom där när det var lunch. De hade pyntat hemma med gula och blå ballongen och flaggor. De skulle inte in till stan utan var bänkade framför tvn. Men de hade iaf fest hemma till brudparets ära.
Skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0