Två veckor på nya jobbet, nu tar jag semester :-)

Jaha den här veckan har gått fort tycker jag.
Har kommit igång bättre med morgonrutinerna. Nu börjar jag ha koll på när bussen går och när jag måste lämna Mathias för att hinna.
Han trivs bra på dagis just nu, de är ute och leker och inne och pysslar och han verkar nöjd med all personal.

Jag har kommit in mera i jobbet och det känns bra, ska bli spännande när jag kommer tillbaka om en vecka och se vart jag ska sitta då. De håller på att bygga om och jag vet inte om det kommer vara klart. Det får visa sig.

Idag har jag passat på att köpa badblöjor till Mathias, hade sån tur att Vi-butiken hade 20kr rabatt på blöjor och de kostade bara 37kr från början. Sånt gillar jag.

Jag borde packa lite men tror jag ska börja med att tvätta förs och sen se vad vi kan behöva. Ser fram emot att väcka Martin och Mathias kl 04:00 på måndag morgon för att åka till Arlanda.

Martin har fått en kamera så jag hoppas han kommer tycka det blir kul att ta lite bilder.

Nu ska jag bara hinna diska och kolla lite på el dokumentet som Daniel jobbade med igår. Vilken klippa han är, tror vi kommer vara klara med det innan vi åker om allt flyter på. Vore toppen.

Blir nog sista turen med pulka till och från dagis idag. Skulle tro att det är kört när vi kommer hem om en vecka. Måste se till att Mathias får leka i backen en stund innan vi går in och äter idag.
Igår hade de varit ute 1½tim när jag hämtade honom och de hade klätt honom så bra med raggsockor och fleece tröja och fuskolle och det glipade inte någonstans. De är så himla duktiga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0