Lördagsmorgon.....

Idag har vi bakat croasanger till frukost. Hmm hittade en rolig grej i affären. Degen var klar och utkavlad. Bara att skära/klippa upp och rulla ihop och in i ugnen.
Skoj var det iaf och blev ganska gott.
Jag åt mina med jordgubbsylt och grädde. Mathias åt en han med men Daniel avstod när han kom upp.

Visste ni att om man saknar visp så kan man skaka grädden hård. Marja som jag jobbade med på KFM tippsade om det när vi jobbade där. Testade idag och det funkade bra. Hade en liten shaker som jag skakade grädden perfekt hård i. Toppen när man har någon i huset som sover och man inte vill väsnas för mycket.

Idag har vi bortåt -16 det ser riktigt kallt men fint ut ute. Solen skiner. Ser så fram emot kvällen. Halv 6 ska vi vara på Junibacken på julgransplundring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0