Imorgon är den stora dagen....

Jag har tokbryt i huvudet. Vad ska jag ha för kläder, första dagen är värst. Sen kan man ju få idéer av vad de andra har på sig. Imorgon ska iaf Daniel få lämna Mathias och jag ska koncentrera mig på att ta mig till jobbet. Sen kommer nog jag att lämna och hämta M iaf under den period som jag jobbar 50%.

Jag borde bara bestämma kläder och lägga in tider för buss i telefon och väckning så jag kan släppa det nu.
Känns jätte spännande och ovant.
Undrar just hur jag kommer känna imorgon när jag kommer hem..... hoppas det kommer kännas bra.

Det brukar ju ta någon vecka innan man trivs på en ny arbetsplats, så om det inte känns bra så är det väl bara att bita ihop några dagar. Ja, jag ska ju bara jobba två veckor sen åker vi ju på semester så då blir det ju en rätt lugn start iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0