Första dagen gick bra...

Första dagen på jobbet gick ju bra. Alla verkar riktigt trevliga och önskade välkommen. Har nog skakat hand med nära på 60 pers idag. Så namnen kan man ju glömma, på tok för många för att komma ihåg. Idag började oxå en arbetsförmedlare som kommer från Sundsvall. Super trevlig hon hade närmast jobbat inom kriminalvården.

När jag kom dit han jag först bara träffa cheferna sen var det dax för måndagsmöte i lunch rummet. Där fick vi nya ställa oss och presentera oss. Efter mötet gick en av cheferna runt och visade oss lokalerna och presenterade alla som satt på sina rum och jobbade.
Sen var det nästa chef som berättade om kontorets uppbygnad och alla olika grupper som fans och vad de gjorde.

Sen han jag bara träffa Lisa som jag ska gå brevid i början i 20 min innan det var dags att äta och gå hem.
Han med en sväng till Kappahl som smsat om att det nu var ½rea priset. Blev lite strumopor och kallingar och en tröja till mig.

Imorgon har vi ett möte halv 9 så jag måste se till att hinna med samma buss som idag men först ha lämnat Mathias på dagis. Då får han äta på dagis imorgon.

Nu har jag och Mathias som inte sovit så mycket på dagis idag :-( lagat stuvade makaroner falukorv och riven morot. Mathias åt minst 2 skivor rå korv och sen en hel del när vi åt men morot var bäst som slantar.

Efter maten fick han syn på ett äpple så nu äter han "päpple" för fullt :-)

Det blir nog en tidig kväll för oss två idag, Daniel kommer att få mera och mera ensam tid på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0