Oj vad dagarna går fort.

Den här veckan har varit bra. Daniel frågade en kväll hur jag haft det på jobbet. Super kul blev svaret. Hur ofta säger man så??
Det känns bra och roligt.
Sen att vårsolen värmt en när man gått hem från jobbet vid halv ett på dagarna är ju inte heller fel.

Mathias har haft det super bra på dagis, han kramade alla kompisarna när han kom tillbaka dit och ville ligga nära nära favourit fröken på vilan och hålla handen. Hon tyckte det var super mysigt.

För övrigt så ser han flygplan i allt.
Det har ju kommit massor med mera snö och här i Sthlm så vet man ju inte vart man ska göra av den.
Jag som trodde jag gjort den sista pulka turen till dagis för det här halvåret innan vi for på semester men tji fick jag. Det funkar inte med vagn ute nu utan pulkan är enda sättet att komma till och från dagis.

Tror det är super länge sedan det var så här mycket snö i stockholm.

Bävar lite för när den ska börja smälta, jag vill ju att det ska går fort då och inte slaska i många dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0