Killen sov till 9. Jippi...

Det betyrder ju att kroppen fått några extra timmar på sig att tillfriskna.
Jag däremot hade en hostatack inatt som på gick över en timma. Hostade med 5-10 sec mellanrum tills jag kvälvde. Hade en handduk som jag hostade i för att inte låta för mycket för de andra i familen.

Drack vatten sög på halstabletter, försökte fokuser på något annat. Det är ju hostcenter i hjärnan som sätter ingång och de måste man försöka bryta.
Till slut så gick det över. Puh.

Idag är Mathias piggare iaf, nu sover han en stund, kanske kan vi gå ut en sväng sen om han inte känns varm.

Daniel försökte åkat till jobbet men det kom ingen buss och det var kallt så efter 45 min gav han upp. Såg på SL att det var minst 60 min försening på bussen. Så det blev till att vara hemma och "jobba "idag med.

Det ser super fint ut ute idag. Solen skiner och snön gnistrar.

Idag är det oxå Mathias namnsdag, borde göra något kul. Kanske ska jag leta reda på något pyssel och slå in i paket och så kan vi laga chokladbollar.

Imorgon kväll ska jag på Haiti gala http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.carola.com%2F%3F1266846000000&h=4fbeffdc27055bb13a07506d4f3c8113 Carola gör en bra insats för Haiti tillsammans med Hoppets Stjärna, och jag vet vad du läst en massa skit i aftonbladet bl.a. Men det är så himla mycket som inte stämmer så släpp det.
Jag ser fram emot att få gå på konserten, om nu SL kan se till att jag kan ta mig dit :-)

Nu ska jag leta redan på en present till namnsdagsbarnet, som för övrigt målade massa fint med vattenfärger här i förmiddags :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0