Hmm imorgon blir det VAB

Första gången för mig faktiskt, jag har ju varit sjukskriven och då är det omöjligt att Vabba.

Idag när jag hämtade Mathias från förskolan så hade han ögoninfalmation. Gula klumpar i hela ögonen. Men humöret var på topp. Men sånt här smittar visst mycket och han får inte komma till förskolan imorgon eller troligen på torsdag.
Googlade lite och det brukar ta 2-3 dagar eller en vecka innan det går över.

Hmm jag som hade en del att göra på jobbet inför nästa vecka.
Idag har jag oxå varit och handlat till frukost för 60 personer tills imorgon bitti. Jag får ta och åka till jobbet och fixa frukosten ta med papper och maila hem lite dokument och se till att ta med telnr och avtal så jag kan få lite gjort när Mathias sover på dagen. Sen får jag åka hem och se till att Daniel kommer iväg till sitt jobb.

Nu ska jag fixa lite med föreningens eldokument som måste komma till förvaltaren denna vecka.

Längtar till våren och snöfritt. Nu går det ändå inte att åka pulka till förskolan. Nästa vända dit blir med vagn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0