Feber hosta och slem.....

....ser inte ut att bli något jobb den här veckan :-(

Men tror att både jag och Mathias behöver vara hemma. Han hade 38,5 idag och kräktes slem två ggr :-(

Nu fick han alvedon när han gick och la sig, kanske sover han då mera sammanhängade och iom det blir friskare tills imorgon.

Daniel försökte ta sig till jobbet idag, men kom hem efter några timmar och hade bara lyckats ta sig till Älvsjö.

Så jag passade på att åka och handla när Mathias sov efter lunchen. Skönt att kunna göra det när det var ljust ute.

Nu känner jag mig helt slut och ska ta en dusch och sen krypa ner i sängen. Puh det tar på krafterna att ha en sjuk son. Men han är på förvånansvärt bra hummör, dansar, stuttsar, ramlar och far runt här hemma. Önskade han kunde ta det lugnt och ligga framför OS och bara mysa :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0