Då var sonen firad...

Oj nu har det gått några dagar, har inte riktigt orkat med att blogga. Haft fullt upp och mått lite dåligt.
I onsdags när jag kom hem så la jag mig direkt i soffan. Låg där till 19 då Daniel bad mig gå och lägga mig. Jag mådde illa och var super trött. Till råga på allt väckte Mathias mig kvart över 3 och vi somnade inte om. Puh
(är först idag lördag som jag börjar känna mig bättre, kan äta lite mera och mår mindre illa)

Jag som hade fixat sovmorgon innan jag skulle på läkarbesök och sen jobba och ha julbord på jobbet.

Men dagen gick ändå bra, så länge jag inte tog det för lugnt. Träffade min läkare på onkologen för en ½års kontroll. Hon pratade och kände och klämde och tyckte allt kändes bra.
Sen var det bara att rusa vidare till jobbet, fixa och dona inför kvällens julbord.
Oj va vi slet, men bra blev det. Alla var super nöjda, så det kändes skoj.

                                   

God mat, sång tävlingar och kvällen avslutades med singstar. Trevligt!

Igår kom farmor och Martin med tåget. Super skoj äntligen fick vi fira den nya 8 åringen.

Han fick lite hjälp av sin lillebror att öppna paketen.
                                  
                                   En cool strech arm som ser ut som tatuering, syrran har köpt på en av sina resor.

Lego, kulspel, labyrintboll, Legospel... Killen som inte önskar sig något blev iaf nöjd : )

Den här bollen kan jag tipsa om, köpt på teknikmagasinet för 149kr. En rund boll med labyrint bana där man ska försöka balansera en kula.

Mathias hade turen att få en bok av farmor, Bajs boken. Det har ju varit mycket bajs ett tag och kanske vi kan få bort det tjatigaste bajs komentarerna nu om vi läser denna några gånger.

Tillsammans har bröderna öppnat Lego adventskalendern i helgen. Lego är alltid skoj, idag var det en öppenspis. Har ju varit massor med skoj, snögubbe, trummset, piano, grävskopa, skatebord och skatebordramp, hund med matskål med korvar i, flicka med katt och massor med mera.
Undrar vad det blir imorgon...tredje advent. Ska iaf se till att tända tredje ljuset i ljusstaken och äta lite lussebullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0