Lucia på förskolan...

Åhh, jag hoppas kunna få ihop en liten film som jag kan lägga ut här. Men så länge får ni hålla tillgodo med foton.

Jag blev så glad när jag såg honom komma där i sin snögubbedräkt. Det är ju ingen självklarhet att han ville ha på den.

Helst inte med tanke på att han inte sovit idag :( fröknarna hittade inte nappen som jag haft hem och kokat i helgen.
Så det blev inte så mycket sjunga men han stod med nästan hela framträdandet.

Sen var det dags för fika, varm choklad, lussebullar och pepparkakor.

När vi fikat klart blev det dags att lämna över presenter till fröknarna.

Först Liselotte.

sen Magdalena.

och Maria
Nu började Mathias bli lite nyfiken på vad det var i påsarna :)

Sist men inte minst köksan Lena som oxå blev super glad.

När vi sen skulle gå hem fick vi  med oss ett par lussebullar och pepparkakor hem till Jonte som var hemma och sjuk. Så de blev oxå glada. Det är så lätt att göra folk glada.
Toppen dagen går mot sitt slut och killen har nog somnat låter det som. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååå va underbart goa bilder på Mathias!! Va kul han var snögubbe! Va mycket fint du gör för fröknar och andra som har tur att vara i er närhet! Du har rätt i att det är lätt och också kuul att göra folk glada!!...men det görs inte så mycket sånt, tyvärr! Ser fram emot luciafilm!!! Natti!

2010-12-13 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0