Hemma i Segeltorp.

Här fanns ett par paket till killarna var under granen.

Martin fick mera teknik lego och ett spel till xbox360. Mathias super nöjd fick en spis med massor av tillbehör.

Det kokades mat hela kvällen. Blev lite av ett gatukök då man skulle stå bakom köket och handla.

Även idag har köket varit populärt.
Har både kylskåp och ugnt. Plattor med lampor som lyser när man vrider på och surr som låter. Tur han fick ett kastrullsett med grytvantar för enligt honom så blir maten otroligt varm :-)

Idag har vi passat på att vara ute på förmiddagen. Bara -5 känns nästan som tö-väder.

Dennis Martin och Mathias åkte i backen och lekte i snön hela förmiddagen.
Vi var till affären för att köpa en pulka då den gamla gått sönder men det var slut så Mathias fick ett par skidor istället. Bindningarna var lite stora så de måste justeras innan han kan pröva dem på riktigt.

Ikväll tror jag jag ska gå på bio. Om jag inte somnar. Är lite sugen på Änglagård. Såg att den gick kvart i nio här på Heron City.

Kommentarer
Postat av: Lotta

...åå va synd det är så långt mellan oss...jag är nämligen också sugen på änglagård! Är ju just en sån film man kan tänka sig kosta på att gå och se på bio!! Myysiga bilder!!

2010-12-27 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0