1 december= nu startar nedräkningen...

Mormor har varit hemma med Mathias idag. Jag vabbade mån och tisdag. Men det har varit full rulle som vanligt.puh. Idag var han nog nästan bra, hostar en del men i övrigt rätt pigg. Så imorgon blir det dagis igen.

Idag har Mathias och mormor öppnat första luckan i julkalendern från LEGO.

Och han har lekt med den lilla...

Snögubben länge. Det är spännande med flera luckor, men han har iaf inte öppnat flera idag. Har pratat massor om att när Martin kommer är det hans tur att öppna och det är han med på. Iaf idag när inte Martin är här :)

Jaha så var det dags igen då.
YEES, jag vann!
Har ni hört det förut??!!? Jag tycker jag haft en del tur i tävlingar under den här hösten. Nu vann jag ett presentkort på ett företag  som gör hemgjorda barnkläder på 200kr. www.svanak.com när jag gick in och valde kläder så visade det sig att de nu har fraktfritt så jag fick en tröja till Mathisa och ett armband till mig för 8kr .

Tävlingen den här gången låg på www.barnsemester.se där kan man hitta massor med roliga aktiviteter för barn runt om i sverige och norden.

Jag hade först beställt en tröja med älgar, men det visade sig att de slutat tillverka tyget så det fick bli elefanter istället. Jag är helt klart possitivt överaskad av kvalliten och modellen. Nog för att jag köpte en rätt stor storlek som Mathias troligen inte kommer kunna ha förräns nästa höst. Men man vet ju inte när det är första gången man handlar på nätet.

Nu har mormor åkt till tåget och vi har käkat blodpudding, och som vanligt på kvällarna har killen somnat i soffan framför tvn. Måste väcka honom nu så han kan gå och sova snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0