Varför känns det alltid så tungt?

När man läst ut en bok. Efter femte boken av Moström känns längtan svår tills nästa bok kommer ut. Och ska man vänta på pocket utgåvan får man vänta ytterligare ett år. Puh!
 Måste hitta en till författare som jag gillar, förslag någon? Jag gillar ju kriminalare i svenska städer som man kan känna igen sig i.

Första dagen på jobbet efter semestern idag. Gick riktigt bra. Klockan ringde sex och jag hann med en tidigare buss än jag trott och var på jobbet strax efter 7. Fick nog lite gjort iaf men har en hel lista på saker som ska fixas imorgon.
Mathias har haft en bra dag på förskolan. Men han kunde inte komma till ro på vilan utan låg bara och tittade sig omkrin på allt. Måste ju kolla att allt är som det ska.

Jag gjorde ett ryck när Mathias lagt sig och gick en promenad på 45 min. Nu minns jag inte när jag började men det har iaf blivit fyra promenader och en cykel/simtur.

Nu ska kläder till Mathias och mig läggas fram innan jag får gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haru läst nån Mari Jungstedt? Råkade se en sån på Hemköp som verkade spännande och utspelades på Visby...tror jag...

2010-08-12 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0