Solig och härlig lördag.



Jag och Daniel vaknade med ont i halsen :-( så det bliv inget skansen eller bilträff. Vi tog en tur med bilen istället. Daniel köpte en kostym och två skjortor 1400:- Toppen pris tycker jag. Mathias valde en polismotorcykel och jag fick tre krukor och 4 grönväxter.
Äntligen lite blommor i vardagsrummsfönstret. Nu kan man ju börja ha saker där utan att Mathias häller ut river ner och stökar ikring.


Efter vilan tog vi en cykel tur, hade lånat Jossans cykel igen. Har letat på blocket men inte hittat någon i min prisklass än. Vi cyklade till stallet och kollade in hästarna. Inga hästar ute i hagarna idag men vi såg en inne i stallet iaf. På vägen hem hittade vi snö :-) (utanför ishallen)
 

När vi kom hem var det sparkcykeln som gällde. Oj vad det går undan.


Ännu en fet och stor larv, finns så mycke skoj att titta på ute i naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0