Skoj lördag förmiddag.

Mathias sov längre än vad jag trodde han skulle göra. Vaknade först kvarti 9. Men vi åt frukost och gick till bussen. Mathias var supernöjd att han skulle få åka buss, rödbuss.


Det var lite folk på bussen så vi hann med att sjung... hjulen på bussen de går runt runt runt... några gånger.
När vi klev av vid stuvsta station var Marie där och mötte oss. Hon bor ca 2 min promenad från stationen och vilket hus hon hade. Super fint. Stort hus med en fantastiskt tillblyggt ute rum, fint utrullad gräsmatta och äppelträd fulla i äpplen.


Mathias nådde några äpplen som han själv kunde plocka ner, han tyckte det var super mysigt.



Marie utanför sin utbygnad och Mathias i den fina utbygnaden. Såå avis.
Vi fick gott fika och sen tackade vi för oss med kram och puss och gick till bussen.


Nöjd kille och mamma kom hem med två stora påsar med glasäpplen tror jag de kallas.
Fixade våffel lunch och sen pysslade jag mest när Mathias sov. Fotade lite kläder jag nu lagt ut på tradera. Satt en stund i solen men det var så varmt så jag orkade inte många minuter. Klippte lite i buskarna och rev upp lite i landen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0