Idag är det Valter men oxå Walter.

Så Mathias Walter Granlund har namnsdag. Hoppsan jag hade missat, tur Daniel skickade ett sms när vi satt och åt. Så efter maten blev det glass och så "råkade" jag köpa en rolig pyssel sak igår. En Mini Fun Factory, två små burkar med play-dou och en press för 19kr. Passade perfekt idag.


Super skoj, killen satt en timma och pysslade med leran. Mamma gjorde en snigel.


Roligt med lera.

Men tidigare när jag lagade mat och vände Mathias ryggen så såg det ut såhär i vår kryddlåda. Sånt som händer när man har ivriga små fingrar :-)


Struntar i att städa idag. Kanske kan det bli imorgon...

Igår kväll bakade jag lite mummsiga muffins med äpple och havretopping.


Tog med till fikat idag på jobbet, tja inte till alla 70 pers som jobbar hos mig utan bara till oss i ledningsgruppen som hade tisdagsmöte så det blev bara en 4-6st. Riktigt maffiga blev dom med äpple och kanel och havretoppingen, oslagbara. Men oxå otroligt onyttiga :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0