Duktig kille...

Igår så prövade förskolan (på begäran av personalen) att låta Mathais vara utan blöja. Det hade funkat rätt bra. Inte för att han säger till men de har lite fasta pott tider och då gör han som de säger.

Vi hade kallingar ända tills efter middagen. Hmm men där gjorde jag en miss och lät honom leka efter maten, istället borde jag ha satt honom på toa/potta. Nu kom nr2 i kallingarna. Borde anat när han sitter på huk och leker tyst. Men men får försöka bättre idag.

Ska bli spännande att se hur mycket kläder de har skitat ner idag på förskolan.

Igår så gick vi till www.babyland.se och kötpe ett sparkskydd till bilen. Vi har inte monterat barnbilstolen än och nu när vi har en nyare bil känns det bra att skydda den lite. Vi åker ju rätt långa vändor och då blir det en del mat i bilen vilket ger smulor och skräp. Men nu ska den skyddas.



Har haft rätt hektiska dagar på jobbet. Tog även med datorn hem ett par kvällar och jobbade när Mathias gick och la sig. Så jag blev sittande ca 5 tim på två dagar. Men nu är schemat klart och jag hoppas de kommer att godkännas, handläggarna ska få komma med invändningar fram till onsdag. Håll tummarna på att det inte är något som behöver ändras.
Nu så ska jag ta och hämta hem guldgossen från sin super braiga förskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0