Sååå fint väder. Härligt!

Idag ville man aldrig gå in. Vi var ute och lekte och fixade (krattade och körde bort kvistar och löv med skottkärran) Så mysigt väder.



Mathias är så glad i att ha Martin här och Martin springer lite emellan de äldre kompisarna och Mathias.
När Daniel och Martin åkt till Dalarna stannade jag och Mathias inne men öppnade altan dörren istället. I och med att vi inte tagit ut trädgårdsmöblerna så hade vi stor plats att leka på. Jag tog ut en stolsdyna och låg i solen och mös när Mathias satt brevid och ritade. Sen åkte innebandy klubbor ut och ett par lastbilar. Gissa om killen blev arg på mig när jag sa att det var dax att gå in och stänga dörren. Puh men han var ju så trött så det var bara att ta fighten.

Efter en messmörsmacka så la han lite bamsepussel, det är en duktig kille. I helgen har jag klippt båda pojkarna så de blir två "nya" killar som går till förskolan/skolan imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0