Oj oj idag har jag varit på kurs på Af Glo...

bild117 (MMS)

Oj oj idag har jag varit på kurs på Af Globen. Utbildningen var bra! På fm rasten sprang jag mer till Lindex. De hade halva reapriset. Prövade kläder hängde undan, tillbaka på kurs. Lunch fick vi inne på globen arenan. Satt närmast glasväggen med utsikt över hela arenan. Men hålla vad högt det är där inne. Super god mat och fint var det. Skulle önskat att det hade varit något genrep man hade fått sett. Sen hann jag in på lindex hängde undan barnkläder. Tillbaka på kurs. Nu har vi slutat och jag har handlat massor. Lindex och kappahl halva reapriset. Dressman rea köp 3 betala för 2. Vilken kanon dag :-D. Notan gick på 1300:- men då var det 30 plagg oxå. Från strumpor/kallingar /mössor/t-shirts /toppar/kjol/2 par jeans /skjorta /2 rosa söta klänningar(har två vänner som precis fått tjejer )/huvtröjor till 2 par finbyxor åt Daniel. Nu väntar jag på bussen hem från Bandhagen, 4 min kvar. Fantastiskt väder även idag. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0