Lördagspromenad till Audi

Jag och Martin tog en promenad till Audi som firade 30 årsjubileum för quattro. Det bjöds på tårta och läsk, men vi kom för att se E.M.D.



De hade roligt på senen och vi njöt :-)




Som en överaskning så var också Lets Dance Cissi där och dansade med Mattias. Det var första gången de buggade efter att programmet var slut.



Även om utrymmet var begränsat så var det duktiga, riktigt roligt att se.



Martin gillar att fotografera och filma, super skoj. Ska försöka lära honom lite tipps så bilderna får lite bättre skärpa bara :-)



Nu var vi ju på en bilfirma så det är väl på sin plats med en bild på en bil också. Audi R8 pris 1,6 miljoner.
Det roliga i sammanhanget var att Martin lyckades fota ett par som provsatt bilen och vi hörde senare  att de skulle köpa den. Hmmm om jag hade så mycke pengar, inte skulle jag lägga dem på en tvåsittsig bil iaf.
Oj, Daniel har jue en tvåsittsig bil. Sommarbilen som vi tog ner från Dalarna förra helgen. Ja ja jag är ju en sån som hellre vill göra saker med familjen, resa tillsammans eller åka bil tillsammans. Det är nog rätt tur att vi alla är olika.

När vi kom hem var William ute och hackade i dikena, så Martin drog på sig lite varmare kläder och gick ut en sväng. Trevligt med kompisar nära. Synd bara att de ska flytta även om det verkar dra ut på tiden. Det var ju i nov de bestämde sig för sitt nya hus och de har ännu inte sålt sitt här. För våran skull hoppas jag så klart att det dröjer. Men Martin funkar ju bra med Dennis oxå även om han är lite yngre. Vi vår väl hoppas att de bor kvar ett tag.
Nu ska jag kolla på tredje avsnittet av Millenium på SVT.PLAY så jag kan komma i fas och se fjärdeavsnittet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0