Känner sån tomhet och saknad....

när jag precis är klar med en bok. Måste se till att skaffa en till av Moström. Blev klar med boken vid halv tolv igår. Jag som brukar somna vid tio :-(

Sen har jag nu fått en dålig vana att vakan på natten ibland vid två ibland vid fem ibland både och. Svettas och skruvar på mig. Är väl antagligen vanliga klimakteriebesvär. Hoppas det går över snart.

Idag snöade det när jag gick till bussen :-( sånt ska det vara slut med nu tycker jag. Innan jag var framme på jobbet ringde Daniel, Mathias var super rosslig i halsen och hostig. Så jag fixade det mest akuta och åkte sen hem så Daniel kunde åka in till jobbet. Blir hemma idag och imorgon. Sen på fredag är Daniel hemma med Martin och Mathias iaf så då kan jag åka till jobbet.

Letar varje dag på Mathias kropp om det kommer några vattkoppor men det verkar inte så. Det går fortfarande på förskolan men inte på hans avdelning. Nu vore det skönt att ha det avklarat. Men men inget man kan styra över.

Nu är det snöblandat regn så vi har bara varit inne och tagit det lugnt. Snart är det lunch sen vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0