Jaha då blev det vab igen.

Tog bilen och lämnade Mathias idag för vi skulle ju vidare till Hjalmar och träffa hans ny lillasyster efter förskolan.
Mathias var så stolt när han kom till förskolan idag med två stora påsar popcorn. De skulle  ha månadskalas och Mathias har ju fyllt år och Liselotte hade lovat mig att vi fick bjuda på popcorn.

Men innan halv 9 ringde de från förskolan. Mathias hade 38.2. Så det var bara att packa ihop på jobbet och åka hem igen.  Vi hann med att lämna ett kort och godispåse till Yeasmine som gör sin sista dag som fröken på förskolan imorgon. Killen är det fullfart på men han är varm och kan bli rätt grinig.

Han hade inte ätit någotn frukost på förskolan så väl hemma åt han 1½banan macka och 1½glas av mormors saft.


Sparkcykel var han sugen på idag tills han fick syn på Jontes.....


...nya traktor. Men den är lite för hög, han når inte ner till marken och har lite svårt att kliva på den.



Sen var det lekparken som gällde. Jag passade på att titta till mina planteringar.


Ser bra ut tycker jag. och rabarbern är på väg.

Nu går det undan buskarna börjar bli gröna.


Nu har mormor bokat tåg, så torsdag och fredag får Mathias vara hemma med mormor :-) Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0