Idag har vi åkt pullka :-)

Jag och Martin tog en sväng till IKEA i förmiddags, handlade pokemon låda till Martin, jag fick ett sommartäcke. Jag håller på att svettas ihjäl på nätterna. Troligen pga medicinerad klimakterie men iaf. Hoppas det blir bättre nu. Så köpte vi värmeljus, värmeljushållare en förpackning till mig i gråsvart skala och en till Martins mamma i vitrosa färgskala( det är ju snart morsdag) och så hittade jag sista förpackningen med muffinsformar :-) jo sugrör köpte vi oxå, kunde inte besätmma vilken färg vi skulle ta så vi tog båda. Nu har vi 400 sugrör, eller rättare sagt nu har vi 396st sugrör kvar. Martin håller räkningen :-)

När Mathias sen sov såg stoppade jag ner mina ärtor i jorden, tvättade fönster på nedrevåninge och Daniel skurade balkongen :-)
När vi vinkat av Daniel och Martin som åkte upp till Dalarna så gick vi ut en sväng. Jag sorterade bort de som ska till soptippen. Bla vår trasig pulka. Mathias fick syn på den och skulle promt åka. Så vi tog ett varv i pullkabacken och fram och tillbaka på vägen. Det lät ju endel men det uppskattades ska ni veta :-)


Hjälmen satt på sen han sparkcyklade, för pullkan gick ju inte med direkt någon fart ner för backen...



Men det var kul.



Och blir man inte dragen får man väl dra själv da.
Känns som vi fått mycket gjort i helgen, idag han jag dock inte med att ta en paus i solen och läsa. Det får bli någon annan dag. Nu är det oxå försent för mig. Har setat vid datorn och lagt ut massa annonser på tradera. Puh, nu ska jag ta fram kläder till Mathias och mig så det är klart tills imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0