Hmmm vilket skit....

Killen var ju super nöjd när vi precis hann på bussen springades. Turen tar ca 15 min och han skulle se och uppleva allt.
Väl framme besökte vi Bolagret han skulle självklart ur vagnen och bara springa och springa. Sen hann vi med Kappahl och ÖB. Innan vi lämnade skärholmen så köpte vi med oss en kebab med ris. Gulliga utländska ägare kom och gullade med Mathias och han fick en festis :-)

Vi tog en promenad hem och precis när vi nästan var framme så somnade han i vagnen :-( klockan 5. Passade ju inte alls. Jag tänkte att han skulle få sova en halv timma så jag lät honom ligga kvar i vagnen. När jag sen tog upp honom så lyckades jag inte väcka honom, han var super trött och grinig.Så innan 6 så sov han igen. Hmm i valet och kvalet. Ska jag försöka väcka honom för att få i honom mat och sen lägga honom som vanligt. Lite svårt att få till det tidsmässigt när jag inte lyckas väcka honom.

Men om han nu somnat för kvällen när går han då upp imorgon bitti? och hur hungrig lär han inte vara då?
Min sötnos, ligger här brevid och sussar i soffan.

Ja ha och jag da, hur mår jag nu. Rätt bra tror jag. Har väl en liten vätseansamling i mitt opererade bröst men annars är det rätt bra. Har vaknat vid 2 tiden ett par nätter och inte kunnat somna om så lätt bara. Blir lite tröttsamt på jobbet.
Väntar på besked från Fk om jag får förlängt sjukpenning ( eller vad det nu heter) iom att jag utnyttjat dem i ett år. Nu bara på 25% men det är dagar som räknas och inte omfattning. I fredags pratade jag med min handläggare och det visade sig att hon inte skulle vara min handläggare då jag hörde till Huddinge. Hon skulle därför skicka över mig till en ny handläggare som skulle få fatta beslut om förlängningen. Rätt bråttom då 14/4 var min sista dag att få ersättning.
Hoppas de jobbar på så jag får besked snart. Får jag förlängt så sänker de ersättningen ytterligare. Men jag känner att jag inte är redo att jobba heltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0