Nu har jag feber....

Igår var Mathias tillbaka på förskolan. Han hade bara feber i måndags men lite prickar är kvar. Verkar inte vara någon barnsjukdom. Kanske 3dagarsfeber prickar ( med en dags feber:-)  ).

Ja jag han är pigg iaf. Igår så vispade jag ihop två äppelkakor som jag gräddade undertiden som jag lämnade Mathias. Sen for jag in till jobbet och hälsade på. Det var superlänge sen jag såg alla. Så kul att träffa er. Men oj va slut jag blev. När jag kom hem hade jag feber. Hämtade Mathias och frossade som bara den. Längtade tills han skulle fått i sig middag, lekt, fått i sig kvällsmat och skulle sova så jag fick gå och lägga mig.

Daniel var på någon invinging av några nya lokaler så han kom hem sent. Jag tog ett par panodil och gick och la mig. Trodde det skulle vara som förr i tiden att jag då vaknade pigg och frisk. Men inte.

Idag fick Daniel lämna Mathias och jag har ätit en macka och tagit panodil och ska gå och lägga mig igen.

Trist varför blev det så här. Blev det för jobbigt att åka in till stan? eller har jag fått en släng av de Mathias hade i början av veckan. Tja hur ska man veta. Nu ska jag iaf ta och vila och försöka sova så kanske jag är pigg till kvällen. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0