Helg igen...

Nu käns det som att något inlägg jag skrivit försvunnit. Men jag minns inte vad jag skrivit heller.

Mathias har varit på förskolan och är fortfarande ledsen när vi lämnar men kanske går det lite bättre.

Jag tar det rätt lugnt, damsuger ena dagen och tvättar andra.

Hörde att de har pratat om att det är bästa att ta bort hela bröstet idag på radion.(har inte hört det själv) för att slippa få tillbaka denna skit inom 3-5 år. Men jag tror det är svårt att ge generella råd i dessa fall. Det beror ju på vilken typ det varit och massa olika faktorer. Jag känner att jag måste lita på läkarna i detta fall och inte oroamig.

Nu ser det ut att bli en regning helg och sen är det bara att samla ihop sig till onsdagens operation.

Jag vill så gärna skriva att jag är säker på att håret börjat växa, men jag känner mig fortfarande osäker. När jag nyper i småhår på armen så faller de av, så de kanske inte är dax än. :-(

Nu ska jag ta och packa in och slå igång diskamaskinen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0