Febrig och prickig kille....

I söndags såg jag att lillkillen var lite prickig på hela kroppen när jag skulle byta blöja. Men han verkade må bra och sov helt okay. Men mån morgon var han grinig och hänging. Det blev så att Daniel fick vabba och det var tur det för killen fick feber och mådde inte speciellt bra. Åt dåligt.

Men idag tisdag har han ingen feber, prickarna är kvar men han verkar inte må dåligt av dem. Det är inget som kliar. Har några som är lite större och ev lite vätske fyllda. Misstängte ett tag vattkoppor eller mässlingen men det stämmer inte med beskrivningarna. Nu tror vi  mest må höstblåsor.

Han får nog vara hemma imorgon oxå innan det blir dax för förskolan igen.

Glömde att berätta i förra inlägget att i söndags när Daniel var ute och skruvade med en radiostyrdbil( när Mathias sov) så kom en älg springade för bi på gatan. Helt mysko en stor hona. Jag skyndade mig ut men hann inte se den :-(


Själv så måste jag försöka stretcha mera, armen och bröstet känns, ja hur ska man beskriva det. När armen ligger längs kroppen så känns det som en hård knöl. Men jag tror att det är helt normalt och att det kommer att mjukna när det har läkt. Har för mig att de sa att det kommer att vara helt läkt efter ca 6 månader. Alltså innuti kroppen.
Håret växer mest uppepå. I nacken är jag som ett spädbarn, sliter bort håret när jag ligger mot kudden på nätterna :-)

Nu SKA jag ta och stretcha och sen lägga mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0