Dagen före op....

Idag har jag efter att jag lämnade Mathias på förskolan varit och handlat, tvättat, bytt sängkläder. Det senaste var visst även ett krav från bipacksedeln till den svamp och vätska jag ska tvätta mig med ikväll och imorgon bitti.

Sen har jag packat men känner mig ostrukturerad, tycker jag är lite här och lite där och får inget klart.
Trött i ryggen, men det borde vara pga av att jag är otränad.

Nu väntar jag på att mormor ska komma så vi kan gå och hämta hem godingen. Sen ska vi fixa fiskmiddag och sen ikväll ska jag komma ihåg att ringa och höra vilken tid jag ska var där imorgon bitti, duscha ordentligt och sen sova bra inatt.

Det här kommer ju att gå bra, men visst är man lite nervös. Men det är ju bara att hänga med som med alla grejer man går igenom här.

Tror håret är lite på gång. När jag drar handen från nacken och upp på huvudet så känns det stickigare än vad jag minns att det gjort tidigare. Tjohoo.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0