Mathias 1 ½ år idag!!!

Hoppsan och så kom inte jag ens på det. Tack för påminnelsen morfar.
Oturligt nog så hade Mathias hunnit somna innan vi kom på det, så om man firar halvårs dagar så får det bli att fira imorgon.

Idag var det soligt men kallt, jag tog en promenad. Det var ju skönt men mycket mera blev det inte idag.

Nu kollar jag på Svenska hollywood fruar. Hon beter sig inte så snyggt mot sin dotter tycker jag. Även om hon och exet inte kommer överens så ska hon inte bete sig så illa när dottern är med tycker jag. Stackars dotter kommer väl bli sönderstressad av sittuationen. Det är ju oftast inte ens fel att två träter.

Ja ja jag kan inte sluta titta för jag måste ju se alla dummheter de håller på med.

Imorgon ska jag nog försöka få tag på någon fin ljung att ha i krukan ute. Slängde två fd. fina bollkryss idag. Så nu är det blomfritt.
Men går man till Zetas blir man väl ruinerad. Kanske har de fina på torget i Skärholmen. Ja ja vi får se vart jag tar en promenad imorgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0