Jag har startat en insamling. Vill DU vara med????

Nu har jag via cancerfondens hemsida startat en insamling till förmån för cancerforskningen som pågår under oktobermånad. Vill ni vara med och bidra?
Gå då in på den här korta länken:
http://www.cancerfonden.se/sv/Rosabandet/Stod-oss/Olika-satt-att-ge/Starta-en-insamling/Insamlingar/?collection=1796

Jag lyckades inte få in bilden med knappen direkt här i min blogg så ni får hålla tillgodo men länken.

Har inte satt upp något mål för hur mycket jag önskar samla in men allt är välkommet stort som smått.
 
Annars får ni gärna handla rosa band och andra rosa produkter som presenteras på http://www.cancerfonden.se/sv/Rosabandet/

Passa på kampanjen gäller bara i oktober.
Jag måste hitta de där rosa påsarna från Ahlgrensbilar, tror jag såg dem på Statoil. Mummsa och välgörenhet på samma gång. Det är inte dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0