Tidig dag på sös....

Imorse ringde klockan tjugo över sex, jag tog bussen kvart i sju.
Kom in som trea på min strålningsmaskin och var klar fem över åtta.
Så idag var jag tillbaka hemma redan tio i nio. Rekord.

Tog en promenad till skärholmen vid lunch och sen efter middagen kom syrran förbi.
Vi tog en sväng till rusta och Flugger och så körde jag hem henne.

Nu har jag lagt fram kläder till Mathias tills imorgon och skrivit lappar så jag inte ska glömma något.

Imorgon ska jag lämna Mathias sen gå direkt till bussen och in till sös.
Få strålning sen haffa tag på någon som kan ge min inplantatet. Det har gått en månad sen jag fick förra och jag hoppas inte det blir mera och mera biverkningar utan detta är allt. Svett och svallningar och lite humörsvängningar( inta alls så skoj för mig eller omgivningen)

Sen när jag är klar på sös bär det av till jobbet, ska ta ett snack med Vicky min närmaste chef.
Hoppas sen att jag hinner hem och vila lite innan jag ska hämta Mathias.

Jo idag efter strålningen så var jag konstig i halsen, man kan visst bli det. Det gick över efter ca halva dagen hoppas inte det blir mer av sånt :-(

Nu måste jag sova...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0