Pepparkaksbak....

Igår hade vi stort pepperkaksbak här hemma. Degen hade jag gjort dagen innan. Pojkarna hade pepparkakaskläder och kavlade för fullt. En anldening till att vi bakade så här tidigt var ju att det är dax för julkort snart :-)

Men det var skoj, Martin gjorde ett bra jobb och Mathias lekte mest med formarna. Jag har ju en hel del sånna :-)

Idag är sista dagen jag får vara hemma hela dagen om jag vill, på ett tag. Imorgon börjar strålningen och då blir det att åka till sös varje vardag i 33dagar. Måste köpa ett SL-kort.
Så idag ska jag bara försöka ta det lugnt, tja tvätta lite och så.

Ringde precis och bokade en tid hos perukmakaren i Fruängen, ska dit på onsdag. Ska kolla om jag kan få ut en korthårig peruk. Känns jobbigt med den långhåriga peruken nu. Det är ju inte så långt kvar tills jag inte behöver något alls men men vi får se vad jag hittar där.

Nu ska jag ta och hänga en tvätt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0