Oj vilken dag....

Inte fans det någon kesella på konsum i fruängen igår heller. Blev inget handlat. Såg att saffranet gått upp regält.
Så det blev att åka hem och dammsuga istället.
och så håller jag på att scanna in bilder på när Martin var liten, tänkte göra en fotobok från födsel tills nu 7år.
Få se vad jag kan hitta för några bilder. Ska nog lyckas fylla 24 sidor iaf :-)

Idag har jag varit på sös för min dagliga dos sen åkte jag in till stan hämtade lite mera beställda julkort från www.japanphoto.se . Sen blev det lunch med Daniel, super god wook. Lyckades få med mig Daniel in i en affär och han fick 2 skjortor och ett par finbyxor. tot 800kr. Nu hade de ju 30% på alla herrkläder t.o.m. imorgon så jag viste väl vart jag ville gå :-)
I normal fall kostar ju hans skjortor mellan 6-700kr så jag är nöjd med dagen.

Vi var klara strax innan tolv så jag passade på att gå till jobbet och hälsa på lite. Skulle också lämna några papper till Vicky om tjänstledigheten. Blev där en stund och pratade med alla.

Sen åkte jag till skärholmen behövde in på NameIt och köpa vanthållare till overallen. Mathias har en förmåga att vilja dar av sig vantarna och då är det ju bra om de sitter kvar i klämman iaf och inte tappas bort på dagisgården.

Hann med ett par till affärer innan jag var tvungen att gå hem så jag skulle hinna hämta killen från dagis.
Han är så duktig nu sover han bra på vilan igen. Hoppas hoppas det håller i sig.

Jag försöker smörja in mig två ggr per dag nu, börjar kännas lite konstigt. Lite svullet och ömt. Men det är nedräkning. Den 17 dec har jag min sista behandling. Sen har jag läkartid den 28 dec. Undrar just vad de kommer att säga då. Tror att allt är över och jag bara behöver komma på någon ny kontroll om ett år kanske.

Fick ett sms från tjejen jag träffade hos sjukgymnasten idag. Hon mådde dåligt av cellgifterna. Hon får ju en annan behandling än den jag fick, tror hon har behandlingar varannan vecka. Nästa gång hon får behandling ska vi träffas och ta en fika på sös.

Yang som jag hade cellgifterna samtidigt som jobbar nu heltid. Hon var ju redan opererad så hon vart klar med strålningen för länge sedan. Det känns ju possitivt att hon är tillbaka på heltid redan.

Nu ska jag ta och åka till CityGross och handla lite och lämna in pojkarnas önskelista. De har en tävling där de drar en vinnare varje dag mellan den 1-22 december. Martin har skrivit sin önskelista själv. Ljussvård (Ljussvärd), tuvopolis (tjuv och polis) massa lego couronggespel och tobbes trollerilåda.

Jag har nu lagt in en beställning hos www.bokus.se spel till Martins kommande psp och ett xbox360 spel och ett par böcker till andra julklappsmottagare. Bokus är rätt billiga på spel, jag köpte ju min dansmatta där. och så blir frakten gratis om man väntar ett par dagar extra. Så är man ute i tid så är det ju bra.

Nä nu ska jag se till att åka och handla så jag kommer hem någon gång.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0