Oj vad dagarna går....

Vi fick iaf två passbilder i lördags, det var ingen kö så det gick snabbt och smidigt. Nu tar det ju ca en vecka innan passen är klara men det spelar ju ingen roll när vi inte ska ha dem förräns i januari.

Resten av helgen tog vi det lugnt, Martin var på kalas och hade superskoj :-)

Igår fick Mathias vara hemma för han har hostat massor. Daniel hade sin första dag på nya uppdraget, har varit super nice att haft honom hemma i 2 månader.
Så jag var tvungen att ta bilen till sös tidigt för att hinna strålas och hem så Daniel kunde åka till jobbet.
Parkerade vid sju och åkte ur parkeringsgaraget fem i åtta. Så det tog sin tid iaf. De öppnar ju halv 8 så jag var egentligen först i kön men min paskin strulade så jag blev flyttad till en annan och då hade de tagit in 4 st före mig.

Idag gick det bättre, var tvungen att ta bilen idag iaf för jag ska lämna in bilen till verkstan och då vågade jag inte ta den komunala vägen.
Parkerade vid 7 och var klar halv 8. De började lite tidigare idag. Och då var jag patient nr 2.
Sköterskan sa idag - ja nu är du halvvägs...eller nej du tillhör ju de yngre som har en extra kur på 8 ggr.
Tror att jag idag har gjort 11 av 33 ggr. Ännu inga biverkningar. Känner att jag börjar stelna lite och försöker stretcha på kvällarna.

Så idag ska jag ta det lugnt när Mathias är på förskolan. Se till att hinna vila. Och åka in med bilen till kvart i tio.

Trist väder vi har. Hörde att de pratade i väntrummet om att de skulle bli sol till helgen. Det får vi hoppas. Skulle vara skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0