Nu har jag ny peruk oxå....

Idag gick det rätt fort på sös, väntade bara ½ timma. Så jag blev klar tidigt, hann med att passera några affärer innan jag hade tid hos perukmakaren i Fruängen.

Passade på att shoppa en klänning till mig (halva reapriset 40:-) och shorts och linne till mathias (halva reapriset 50:-) och en topp till mig ( halva reapriset 40:-). Jag gillar halva reapriset!!

Hamnade i gallerian vid Lilljeholmen, de hade fått akademibokhandeln där. Skoj, jag har haft två present kort i väskan sen 2004 så nu hittade jag en bok till Martin i julklapp och blev av med det ena presentkotet :-)

Boken är Håkan Bråkans Tok-bok. Han har tidigare Bus och Skrattboken. Och jag har Skräckboken i garderoben.
Så då får det bli en i julklapp och en i födelsedag i början på december.

Det är skojiga böcker så ibland kan jag inte hålla mig för skratt, det är ju skoj. Dubbel glädje.

Strax innan 12 så hade jag tid hos perukmakarn, jag var väldigt tveksam om jag skulle köpa en ny peruk eller inte. Bidraget från SSL räkte inte helt utan jag skulle behöva betala 500:- för en. Men så snäll mor som jag har så sponstrade hon med det så då bestämde jag mig för att köpa en.
Den långhåriga känns bara klumpig och tung nu. Och jag tycker inte jag är helt snygg i 2cm slick frilla. Så nu har jag en rufs kaluffs med mörk hårbotten och ljusare ut på slingorna. Låter kanske konstigt men det ser riktigt fin ut.
Nu känns det bra, jag ska ha den på möte imorgon och på kvällen då jag ska på PRALINKURS. Det är något jag sett fram emot. Tänk om jag blir super biten och bara kommer kladda choklad sen ända fram till Jul. Hihihi vi får se vad som händer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0