Äntligen fick jag tag på en amelia Jul

Såg i går via någon reklam att årets upplaga av amela jul var ute på marknaden. Tänkte att det då passade bra att ha den med i väntrummet men varken pressbyrån vid tunnelbanan eller sös hade den, och jag som fick vänta över timman.

Men idag så hittade jag den på pressbyrån här på sös. Fick vänta en timma idag med så nu har jag hunnit läsa tidningnen och måste sätta min ner och grovplanera julen.

Själva behandlingen idag gick super snabbt, så nu är allt inställt som det ska och allt som allt tar det ca 10 min.
När man ligger på britsen och tittar upp i taket så har de satt upp fina små stjärnor i plexiglas som har en lysdiod i sig. Tror jag kan ha sett dem på IKEA och runt om nerstuckna i ljudissoleringsplattorna i taket så sitter massa små ljusdiodpinnar som ändrar färg, blå, röd, grön och gul i ett behagligt tempo. Det är skoj och fint att ha något att titta på när man ligger där. Måste komma ihåg att berömma dem för det.
Jag var här redan strax efter 8 imorse men ändå blev det en timmas väntan :-(

Få sen när jag vaknar imorgon om jag kan vara här ännu tidigare, idag var det strul med tunnelbanan oxå, en trasig vagn som blockerade spåret.

Nu ska jag hem till killarna, Mathias dagis är stängt tors-fredag så Daniel är hemma. Dagis har planeringsdagar ute på Hasseludden, så nice. Där är ju toppen, jag och syrran var där i i början på året innan jag fick min diagnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0