...vårdcentralen...

Puhh det tog en timma i behandlingsrummet på vårdcentralen idag. De är väl inte så vana, men de är väldigt nogranna. Det är ju bra. Det enda som skulle göras var att ta bort tape tvätta spola in lite vätska lägga om och teja igen. Men oj vilken prosidur det var.
Hon var tvungen att byta hanskar mitt i innan hon kunde fortsätta med nästa steg. Ja ja det är ju bra att man slipper in till sös för det här iaf. Nu har jag bokat in en tid tills nästa tisdag och onsdag om 3 veckor.

Blev super trött av att vara ute en sån liten sväng, jag som sett fram emot att ta mig till affären ikväll. Nu blir det att vila en bra stund innan jag ska testa om jag orkar åka på någon mera tur idag. Trodde jag skulle vara pigg och helt återställd nu, men det där giftet tar mera på krafterna än vad man kan tro.

Vila vila är det som gäller nu ett tag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0